|
|
|
|
|
- Używamy tylko homologowanych narzędzi i maszyn
- Wyważamy zawsze nowymi ciężarkami
- Zalecamy wymianę zaworów za każdym zdjęciem opony ze względów bezpieczeństwa
- Pompujemy powietrzem pozbawionym wilgoci (klimatyzator)
- Posiadamy manometr wzorcowy z ważnym świadectwem legalizacji pierwotnej
- Posiadamy wzorcowy klucz dynamometryczny z ważnym certyfikatem kalibracji
- Na życzenie zakładamy opaski do kołpaków, a opony pakujemy w worki
- W każdym samochodzie czyścimy piasty a w przypadku obręczy aluminiowych piasty smarujemy smarem ceramicznym
- W przypadku problemów z biciem koła wykonujemy "TEST DROGOWY" (wyważarka sprawdza koło pod obciążeniem)
- W przypadku wymiany tarcz hamulcowych zawsze czyścimy piasty i sprawdzamy ich bicie oraz sprawdzamy bicie tarcz po zamontowaniu (protokół)
- Zawsze przy wymianie klocków, lub tarcz sprawdzamy temperaturę wrzenia płynu hamulcowego
- Przechowywane koła są przed sezonem myte i wyważane, a uszkodzone opony są naprawiane
- Opony naprawiamy zgodnie z procedurami firmy TIP-TOPOL (w dużej części są to naprawy na gorąco)
|
|
|
|
|
|
|