|
|
|
|
|
Przebicie
Oto kilka porad, aby operacja ta stała się mniej nieprzyjemna :
- Brać zawsze ze sobą parę rękawic.
- Worek na śmieci zawsze do dyspozycji w bagażniku, może być użyteczny, aby schować przebite koło, zwłaszcza gdy jest zabrudzone błotem!
- Gdy pobocze jest zbyt miękkie, podnośnik może się wbić, należy więc przewidzieć deseczkę.
- Lekko posmarować gwint śrub, aby ułatwić sobie odkręcenie nakrętek.
- Po naprawie i ponownym założeniu opony wyważyć koło.
- Po założeniu koła zapasowego nie jechać zbyt szybko. Ciśnienie w kole zapasowym jest być może zbyt niskie, istnieje ryzyko braku całkowitej kontroli nad samochodem.
- Złe dokręcenie może doprowadzić do zgięcia tarcz hamulcowych i uszkodzenia mocowania.
- W celu jednorodnego i dokładnego dokręcenia śrub najlepiej używać klucza dynamometrycznego. Narzędzie to pozwala na dozowanie siły dokręcania na śrubach.
- Jeśli go nie posiadacie, proszę umówić się z najbliższym warsztatem w celu sprawdzenia kół.
Dobre dokręcenie zapewnia łatwy demontaż !
[ powrót ]
|
|
|
|
|
|
|